El Gobiernu refuga una Llei d'Amnistía, pero amuésase abiertu a un diálogu sobre presos, según la MUD

Maduro
REUTERS
Actualizado: miércoles, 16 abril 2014 13:03

CARACAS, 16 Abr. (EUROPA PRESS) -

El Gobiernu de Venezuela refuga una Llei d'Amnistía propuesta pola oposición, pero amuésase abiertu a crear un equipu de trabayu pa empecipiar un diálogu sobre presos y exiliados, según afirmó esti martes el secretariu executivu de la Mesa de la Unidá Democrática (MUD), Ramón Guillermo Aveledo, al términu de la segunda xunta ente miembros del Executivu y l'oposición.

"Vamos buscar otros caminos", dixo Aveledo tres esti alcuentru, nel que tamién participaron los cancilleres de la Unión de Naciones Suramericanes (UNASUR) y el nunciu apostólicu del Vaticanu, Aldo Giordano. Dambes partes ratificaron el "refugu absolutu" a tou tipu de violencia y el respetu a la Constitución.

En cuanto al casu del presu opositor Iván Simonovis, el secretariu xeneral de la MUD comunicó que s'alcordó crear una xunta médica pa realizar nuevos exames y determinar el so estáu de salú, de forma que pueda haber unes midíes de gracia con relación el excomisariu, según informa'l diariu venezolanu 'El Univeral'.

De la mesma forma, Aveledo informó de que la oposición va participar nel Plan de Pacificación Nacional impulsáu pol Gobiernu de Nicolás Maduro, faciendo apurras en materia de seguridá, coles mires de crear un marcu pa la convivencia en paz.

Otra de les cuestiones encetaes na xunta foi la llamada Comisión de la Verdá. Nesti puntu, la oposición solicitó "ampliala y nun dexala namá con representantes de l'Asamblea Nacional". Según esta propuesta, tamién podríen participar personalidaes de la vida nacional que cunten col enfotu de la mayor parte de la sociedá.

UNA XUNTA "CON TENSIÓN" PERO "EN BONOS TÉRMINOS"

Pela so parte, el vicepresidente de Venezuela, Jorge Arreaza, afirmó que la xunta caltener con tensión" ente les partes --como yá asocediera nel primeru de los alcuentros--, pero añede que se llevó a cabu "en bonos términos".

"La xunta, magar nunca tuvo exenta de tensión, llevóse a cabu en bonos términos, con respetu, con tolerancia, escuchamos, rebatimos el derechu de palabra del otru", aseveró' funcionariu, que celebró la disposición de la MUD a reactivar el plan del Gobiernu pa combatir la criminalidá.

Ente los alcuerdos, Arreaza destacó "el respetu plenu a la Constitución y la condena a la violencia, venga d'onde venga" y aportunó en que "la verdá ye'l camín pa la xusticia y pa la paz".

Asturianu ofrecido por