Italia vuelve refugar el desembarcu del Aquarius, que sigue al debalu con 141 migrantes a bordu

Actualizado: lunes, 13 agosto 2018 14:33

MADRID, 13 Ago. (EUROPA PRESS) -

El ministru del Interior italianu, Matteo Salvini, volvió refugar el desembarcu en dalgún de los puertos italianos del Aquarius, el buque de rescate operáu por SOS Mediterranée y Médicos Ensin Fronteres, que lleva a bordu a 141 inmigrantes y refuxaos que rescataron n'agües del Mediterráneu central el pasáu vienres.

"Propiedá alemana, fletáu pola ONG francesa, tripulación estranxera, n'agües malteses, volando la bandera de Xibraltar. ¡Puedes dir onde quieras, non a Italia!", escribió Salvini nun mensaxe publicáu nel so perfil personal de Twitter, nel que pide "detener a los traficantes de seres humanos" y a los sos "cómplices".

El buque Aquarius, que s'atopa n'agües internacionales ente Italia y Malta, reclamó un puertu seguru, pero nun llogró hasta agora respuesta por nengún gobiernu européu pa poder desembarcar.

El pasáu mes de xunu, esti mesmu buque de rescate pasó nueve díes al debalu con 629 migrantes. Italia y Malta nun autorizaron el desembarco en nengún de los sos puertos y, finalmente, España ufiertó-y el puertu de Valencia. Los más de 600 pasaxeros recibieron un permisu especial de 45 díes d'estancia por razones humanitaries.

Asturianu ofrecido por