La ONU eleva a más de 6.000 los muertos na guerra d'Ucrania dende abril del 2014

Album de fotos familiar en ruinas en el este de Ucrania
BAZ RATNER / REUTERS
Actualizado: lunes, 2 marzo 2015 16:28


MADRID, 2 de Marzu (EUROPA PRESS)

Más de 6.000 persones morrieron dende abril del 2014 n'Ucrania na guerra ente les fuerces baxo mandu de Kiev y los milicianos separatistes prorrusos, según les estimaciones de la Oficina de Naciones Uníes pa los Derechos Humanos.

L'axencia de Naciones Uníes aseguró que los combates rexistraos nes últimes selmanes, especialmente alredor del aeropuertu de Donetsk y na población de Debaltseve, dexaron cientos de muertos civiles y militares" y una "situación insostenible" pa les persones que quedaron atrapaes o secuestraes "neses zones controlaes por grupos armaos".

L'Altu Comisionáu de Naciones Uníes pa los Derechos Humanos, Zeid Raad al Hussein, aseguró que los informes sobre la situación de Derechos Humanos n'Ucrania publicaos esti llunes confirmen la "destrucción despiadada" contra les vides civiles y les infraestructures, con muyeres, neños, vieyos y grupos vulnerables como colectivos particularmente afectaos.

MÁS DE 6.000 VIDES PERDÍES EN MENOS D'UN AÑU

"Más de 6.000 vides perdiéronse en menos d'un añu polos combates nel este d'Ucrania", aseguró Zeid. "Ye imperativo que tolos bandos cumplan los acuerdos de Minsk y detengan los bombardeos indiscriminaos y otres hostilidaes que crearon una situación horrible pa los civiles, nun claru revés al derechu internacional humanitario y la llexislación en materia de Derechos Humanos", esplicó.

El novenu informe de la Misión de Derechos Humanos de Naciones Uníes n'Ucrania, que toma'l periodu trescurríu ente'l 1 d'avientu y el 15 de febreru del 2015, pon de manifiestu que la presencia d'armamentu pesao y combatientes estranxeros nel este d'Ucrania, incluyíos los de Rusia, siguió aumentando nes rexones de Lugansk y Donetsk, "controlaes por grupos armaos".

Tres una situación de calma "relativa" n'avientu del 2014, la misión de Naciones Uníes alvirtió de que la situación nel este d'Ucrania "deterioróse dramáticamente" en xineru pasáu y a primeros de febreru.

Asturianu ofrecido por