La operación militar d'España n'Irak va empezar a últimos d'esti añu

Actualizado: miércoles, 22 octubre 2014 20:31

MADRID, 22 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

Los 300 militares españoles que van adiestrar al Exércitu iraquín, nel marcu de la coalición internacional pa frenar l'avance del Estáu Islámicu, van desplegase nel sur del país árabe a últimos d'esti añu o, a lo más, a primeros del 2015. La operación va tener una duración estimada de seis meses y el costu de la mesma va rondar los 35 millones d'euros.

Asina lo indicó esti miércoles el ministru de Defensa, Pedro Morenés, mientres la so intervención ante'l Plenu del Congresu pa solicitar l'autorización parlamentaria necesaria pa poner en marcha la misión. El PP, el PSOE, CiU, UPyD y PNV votaron a favor, pero la operación contó col refugu de la Izquierda Plural (IU-ICV-CHA), BNG y Compromís, mientres que CC-NC y ERC astuviéronse.

Según lo acordao nel senu de la coalición internacional, España va aportar a la misión sobre 300 efectivos que van desarrollar el "so llabor en y pa Iraq", entrenando a militares d'esti país n'operaciones especiales, desmináu y desactivación d'esplosivos.

Asina se refuga que les tropes españoles vayan esplegase en dalgún país vecín. Morenés esplicó que l'equipu d'operaciones especiales va actuar nuna ubicación tovía por determinar, magar que ye probable que los espertos en desactivación d'esplosivos realicen el so llabor na base aérea de Tallil, asitiada a poco más de 200 kilómetros de Basora, nel sureste iraquín.

Asturianu ofrecido por