El Papa: "el terrorismu que se nutre del mieu, la rocea y la desesperación naz de la probeza y la frustración"

El Papa Francisco, en visita a África, col presidente kenianu
STEFANO RELLANDINI / REUTERS
Actualizado: miércoles, 25 noviembre 2015 19:26

ROMA, 25 de Payares (EUROPA PRESS)

El Papa aseguró mientres el so primer discursu n'África, onde viaxó la primer vez pa visitar Kenia, Uganda y Republica Centroafricana hasta'l 30 de payares, que'l terrorismu que se nutre del mieu, la rocea y la desesperación naz de "la probeza y la frustración".

"La esperiencia demuestra que la violencia, los conflictos y el terrorismu que s'alimenta del mieu, la rocea y la desesperación nacen de la probeza y la frustración", aseguró Francisco nun discursu dirixíu a les autoridaes y el cuerpu diplomáticu de Kenia nel palaciu presidencial, State House, onde antes se reunió col presidente, Uhuru Kenyatta.

"N'última instancia, la llucha contra estos enemigos de la paz y la prosperidá tienen que llevala a cabu homes y muyeres que creen nella sin medrana, y dan testimoniu creíble de los grandes valores espirituales y políticos qu'inspiraron la nacencia de la nación", añadió.

El Pontífiz señaló, amás, que pa esaniciar les divisiones sociales, "yá seyan étniques, relixoses o económiques," ye necesario que tolos homes y muyeres de bona voluntá trabayen "pola reconciliación y la paz, el perdón y la sanación". "El llabor de construyir un orde democráticu sólidu, de fortalecer la cohesión y la integración, la tolerancia y el respetu polos demás, ta dirixíu primordialmente a la busca del bien común", esplicó.

El Papa pidió a los políticos que s'esmolezan poles necesidaes de los probes, asina como poles aspiraciones de los mozos. Pal Pontífiz, la mocedá ye "la riqueza más valiosa d'una nación". "Protexelos, invertir nellos y tende-yos una mano ye la meyor manera que tenemos pa garantiza-yos un futuru dignu de la sabiduría y de los valores espirituales apreciaos polos sos mayores, valores que son el corazón y l'alma d'un pueblu", señaló.

Nel so discursu, aseguró que "Kenia ye una nación nueva y brillosa, una sociedá de gran diversidá, que desempeña un papel significativu na rexón" de la que detalló que los sos ciudadanos "tienen gran apreciu" polos recursos naturales d'esa rexón.

Asturianu ofrecido por