Pronto sabráse si hai universos paralelos

Universu
NASA, ESA, H. TEPLITZ AND M. RAFELSKI (IPAC/CALTEC
Actualizado: lunes, 19 junio 2017 14:22

MADRID, 19 de Xunu (EUROPA PRESS)

El renomáu físicu y cosmólogu estaounidense Lawrence Krauss cree que tamos cerca de llograr los primeros datos que refrenden o refuguen la existencia d'universos paralelos.

Krauss participó esti fin de selmana nuna xunta científica sobre cosmoloxía mientres el festival Kaspersky Geek Picnic que tuvo llugar en Moscú.

Falando con Sputnik sobre'l descubrimientu de les ondes gravitatories y la so influencia na percepción de la xente sobre cómo surdió l'universu, Krauss dixo que tovía siendo demasiao pronto pa sacar conclusiones series, los científicos saben que la teoría de la relatividá d'Einstein ta funcionando mui bien y ye bien útil nel estudiu del home del Universu.

Krauss, director del Proxectu Orixes na Universidá Estatal d'Arizona, señaló que magar los científicos tovía tienen poca información sobre los furacos negros supermasivos, too podría cambiar antes qu'acabe'l sieglu: "Creo que dientro d'unos 50 años los nuesos detectores gravitatorios podrán ver non solo cómo se funden furacos negros, sinon les ondes gravitacionales nacíes del Big Bang".

Cuando se-y pregunta si la xente podría ver lo que realmente asocedió mientres el Big Bang y cuando podría esperase la próxima meyora en cosmoloxía, Lawrence dixo que'l mundu ta agora na llenda d'un descubrimientu potencialmente monumental.

"Los detectores de microondes que tenemos nel Polu Sur escuchando l'ecu del Big Bang son agora lo suficientemente sensibles como pa 'atrapar' les ondes gravitatories xeneraes de primeres de la vida del nuesu Universu. Si llogramos esto, vamos aprender munches coses sobre lo qu'asocedió nel primer micro-microsegundo de la so existencia", dixo Krauss.

"Tamién vamos llograr los primeros datos correctos sobre la existencia o inexistencia d'universos paralelos. Por eso creo que vivimos nun momentu más fascinante, cuando tolo meyor qu'hai na ciencia ta per delantre", señaló Lawrence Krauss.

Asturianu ofrecido por