Rajoy llama a la moderación a Pedro Sánchez porque "l'estremismu y les berríes" nun valen pa nada

Rajoy participa nun almuerzu informativu
TWITTER DE RAJOY
Actualizado: lunes, 19 junio 2017 11:33


MADRID, 19 de Xunu (EUROPA PRESS)

El presidente del Gobiernu y del PP, Mariano Rajoy, llamó esti llunes a la moderación y la concordia porque, según dixo, "l'estremismu", "les berríes" y la "crispadura" nun sirven "absolutamente pa nada". Al so entender, la tranquilidá y la moderación son necesaries para encarar los retos que tien España, yá que, lo demás ye "una escelente forma de perder el tiempu", que nun crea "nengún efectu positivu".

Asina se pronunció na presentación de la conferencia de la presidenta de la Comunidá de Madrid, Cristina Cifuentes, entamada pol Foru Nueva Economía, un día dempués de que Sánchez -en saliendo proclamáu nuevu secretariu xeneral del PSOE-- asegurara que'l Partíu Socialista namás compite col PP y comprometiérase a combatilu coles fuerces del cambiu.

Rajoy recalcó nesa llamada a la moderación lo mesmo al arranque como al términu se la so intervención. "Pienso que precisamos moderación, tranquilidá, concordia y bones formes, y non crispadura y xenerar problemes onde nun los hai", manifestó, par'añadir que nesta etapa son munchos los retos qu'hai qu'encarar como siguir "perseverando" p'avanzar na recuperación económica y trabayar "enforma y bien" para siguir xenerando empléu

LO DEMÁS, "UNA ESCELENTE FORMA DE PERDER EL TIEMPU"

Malpenes una selmana dempués de superar la moción de censura presentada por Podemos y los xestos ente PSOE y Podemos, el xefe del Executivu recalcó en que ye "fundamental la concordia, la tranquilidá y la moderación", yá que, según indicó, lo demás ye "una escelente forma de perder el tiempu" que nun crea "nengún efectu positivu".

Rajoy señaló que "convién en tiempos difíciles pa Europa" --con exemplos como lo asocedío en Londres o la quema en Portugal que causó más de 60 muertos-- actuar "con eficacia", como al so xuiciu fai'l Gobiernu madrilanu.

Trátase, prosiguió'l presidente del Gobiernu, de nun perder de vista "los temes fundamentales" y fixar "bien les prioridaes", dexando a un llau "l'estremismu, les berríes, la falta de moderación, la falta de concordia y la crispadura" porque eso "nun sirve absolutamente pa nada".

Asturianu ofrecido por