Rajoy manexa los díes 22 o 29 de payares pa les elecciones xenerales

Actualizado: miércoles, 27 mayo 2015 18:30


MADRID, 27 de Mayu (EUROPA PRESS)

El presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, embaraxa les feches del 22 o del 29 de payares pa celebrar les elecciones xenerales, informaron a Europa Press fontes parlamentaries, dos feches que dexaríen tiempu p'aprobar en setiembre les últimes lleis en tramitación.

El Gobiernu trabaya calendariu en mano col Congresu y col Senáu pa determinar qué tiempu se precisa p'aprobar les reformes pendientes y poner fecha a la disolución de les Cortes, que tien de producise 54 díes antes de la xornada electoral.

Según les mesmes fontes, Rajoy dexó entever que les feches con más probabilidaes pa fixar la cita coles urnes son los dos últimos domingos de payares, calteniendo asina la so previsión inicial, con independencia de lo asocedío nes elecciones llocales del pasáu domingu.

PRESUPUESTOS, ¿SÍ O NON?

Si les elección SE celebren el día 29 de payares, les Cortes disolveránse'l día 6 d'ochobre y si la fecha escoyida ye'l 22, la presente llexislatura va acabar el 29 de setiembre.

Si'l PP caltién la so intención de presentar un proyectu de Presupuestos Xenerales del 2015, como aconseyaron públicamente dellos dirixentes con idea d'aprovechar anuncios de midíes sociales, sería meyor la primer opción, pues avagaría llevar el proyectu al Congresu'l martes 29 de setiembre.

Convocar antes d'eses feches de payares adelantaría tovía más la disolución y torgaríase completar la tramitación parlamentaria de delles de les lleis que'l Gobiernu previu aprobó no que resta de cursu.

Na axenda llexislativa pendiente figuren delles reformes de caláu del Ministeriu de Xusticia (lleis d'Enxuiciamientu Civil y Criminal, ente otres), según los dos iniciatives que van dexar publicar la llista de morosos cola Alministración y de los defraudadores condergaos, la puesta en marcha de la Segunda Oportunidá, el nuevu procedimientu común de les Alministraciones Públiques, la reforma de la Formación Profesional, los cambios llexislativos que precisa'l Plan de Familia, la Llei de Patrimoniu Natural y la Llei De Calidá Alimentario.

El Congresu y el Senáu yá tienen previstu un branu con más trabayu de lo avezao. Calcúlase qu'en xunetu habrá dos o tres sesiones plenaries na Cámara Baxa y otros dos na Cámara Alta, mientres que n'agostu dase por fechu que van trabayar delles comisiones, pero tovía asina van quedar lleis pendientes pa nuevos Plenos del Congresu y del Senáu en setiembre.

Asturianu ofrecido por