Sosa Wagner renuncia a la so acta d'eurodiputáu y dexa UPyD tres la so sustitución por Pagazaurtundúa, "puesta a deu"

Francisco Sosa Wagner
EUROPA PRESS
Actualizado: viernes, 17 octubre 2014 14:23


LLEÓN, 17 d'Ochobre (EUROPA PRESS) -

L'eurodiputáu d'UPyD y voceru nel Parlamentu Européu por esta formación, Francisco Sosa Wagner, anunció güei la so decisión de renunciar al acta y a la so condición d'afiliáu, en respuesta a la decisión de Rosa Díez y del Conseyu de Dirección de sustituyilu en dichu cargu por Maite Pagazaurtundúa.

L'europarlamentariu lleonés, nuna comparecencia ante los medios de comunicación na capital lleonesa, aseguró que la próxima selmana va viaxar a Estrasburgu pa materializar la so renuncia y que'l futuru más inmediatu pasa agora pela so vuelta a la so cátedra na Universidá de Lleón.

L'abandonu de los sos cargos y de la so condición d'afiliáu n'UPyD produzse dempués de que Rosa Díez y el Conseyu de Dirección acordaren relevalu como voceru nel Parlamentu Européu, midida pa la que, na so opinión, "nun tienen competencia", en recordando que'l citáu cargu, "que nun ta retribuyíu", tienlu non por decisión de los qu'agora lu cesen, sinón como resultáu de la voluntá de los afiliaos espresada nunes elecciones primaries.

"Ye una decisión illegal, arbitraria", siguió Wagner, que, en declaraciones recoyíes por Europa Press, recuerda amás que se-y sustitúi por una persona, Maite Pagazaurtundúa, "puesta a deu na llista" y que, pese ser una persona significada na llucha contra'l terrorismu, nun tien la esperiencia qu'él atesora mientres los cinco años de l'anterior llexislatura, "con un protagonismu hasta infrecuente nel grupu de los sin inscribir o proscritos".

Ante les razones alegaes dende la dirección pal so relevu, ente elles la falta de collaboración colos órganos centrales del partíu, el políticu mostró'l so fronteru desacuerdu por entender qu'en tou momentu informó de la so actividá y puntualizó que namás se negó a acudir va una selmana a una xunta en Madrid en comprobando que nun se cumplieron dos de les sos esixencies, que se-y diera dalgún tipu de "satisfacción" ante los insultos y "descalificaciones" sufríos per parte de dellos dirixentes d'UPyD y, amás, volver apaecer na web del partíu.

"Na vida política defendí d'una manera llibre les idees y el programa fundacional d'UPyD, y como esto yá nun ye posible pensé que lo meyor ye recuperar la mio actividá académica y la mio llibertá", resumió Wagner como reacción a los ataques sufríos dende que n'agostu defendiera públicamente la idea d'una alianza electoral con Ciudadanos.

Nesti sen, el políticu lleonés felicitóse de que la so propuesta calara a lo último y tenga güei "plenu éxitu", como demuestren les negociaciones entamaes ente la dirección d'UPyD y Ciudadanos.

"ALTERNATIVA SÓLIDA, REFORMISTA Y MODERADA"

Esi camín, que s'atribuyó, ofrez na so opinión una alternativa sólida, reformista, moderada y respetuosa col "sistema democráticu", máxime, alvirtió, cuando en frente alcuéntrense partíos políticos, güei "afectaos por numberosos casos de corrupción" que mientres trenta año xestionaron la democracia n'España, asina como unes formaciones nacionalistes que quieren destruyir el país y de partíos d'izquierdes "de tintes populistes y que planteguen recetes bien elementales y peligroses pa resolver problemes complexos".

Por ello, Wagner, que refuga embarcase en nueves aventures polítiques, defendió la necesidá de la referida coalición, paradóxicamente la mesma que ta güei en fase de negociación ente ambes formaciones polítiques y que tantes descalificaciones-y supunxo.

Tranquilu por cumplir el so deber nel Parlamentu Européu "en condiciones adverses", el dimisionariu aprovechó pa llanzar una alvertencia a aquellos militantes d'UPyD que se presenten a les primaries y acaben venciendo. "Si lo llogren, van permanecer nos sos puestos mientres nun s'estremen de los criterios impuestos por Diez y la dirección. Si nellos añera dalguna intención de discrepancia, que vean el mio exemplu y la suerte que corrí", sentenció.

Asturianu ofrecido por