Marketinari eta komunikazioari buruzko "Gaur Marketin da" foroa egingo da Bilbon maiatzaren 10ean

BILBO, 8 May. (EUROPA PRESS) -

Bilboko Merkataritza Ganberak, bere Unibertsitate Eskolak eta ESIC Business & Marketing School-ek "Gaur Marketin da" ekimenaren seigarren edizioa antolatu dute Bilbon maiatzaren 10erako. 500 profesional eta enpresaren inguruko zuzendari baino gehiago bilduko dira marketinari eta komunikazioari buruzko Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) foro bakarrean.

Aurten, antolatzaileek adierazi dutenez, "Mundua aldatzen ari diren ideiak: enpresa eta marketineko prestakuntzaren abangoardian" da topaketaren goiburua. Ekimenaren helburua da negozioaren mundua aldatzen ari diren eta aldatuko duten ideiak ekarri, aurkeztu eta aztertzea.

"Honek guztiak, bizitzen ari garen garai zail honetan, estatu eta nazioarteko enpresa txiki eta handienetatik datozen ideia eta esperientzia hoberenak freskotasuna emango dizkigu", nabarmendu dute antolatzaileek.

Horrela, profesional onenak elkartuko dira Bilbon, kontsumitzaileen aldaketak eta marketinarekiko dituzten harremana argitzeko, bai eta ekoizle eta banatzaileen arteko jardunbide egokiak, enpresen balio global berriak, aro digitalaren eraginak enpresen erabakietan edota enpresa-paradigma eta eredu barriak, marketina eta komunikazioa argitzeko ere.

Ekitaldia Euskalduna Jauregian egingo da, arratsaldeko 16:00etatik 20:30etara, eta bertaratzea doakoa izango da. Correos-ek, Daemon Quest, Movistar, Aurman, Sarenet, Volvo, Prisma-MPA, Total Team, Marketinet eta El Correo-k babesten dute topaketa hau.