As matriculacións de vehículos soben un 17,84% ata xullo en Galicia e superan as 20.000

Concesionario De Peugeot
PEUGEOT
Publicado: viernes, 1 agosto 2014 19:45

Estas operacións tamén crecen no sétimo mes do ano na comunidade, un 12,77%

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 1 Ago. (EUROPA PRESS) -

As matriculacións de vehículos subiron un 17,84% en Galicia entre xaneiro e xullo de 2014 en relación co mesmo período do ano anterior, ata situar o total en 20.005.

Por provincias, o maior dato correspóndese con A Coruña, que rexistrou 8.724 operacións, un 17,51% máis. Pola súa banda, en Pontevedra matriculáronse 6.621 turismos e todoterrenos, o que representa un incremento do 22,5%.

Séguenlles Lugo, que con 2.450 matriculacións experimentou un aumento 12,90% e Ourense, onde se matricularon 2.210 vehículos neste período, de modo que foron un 11,79% máis que no mesmo tempo de 2013.

En xullo, as matriculacións repuntaron un 12,77% na Comunidade galega, cun total de 3.400, das que 1.546 se levaron a cabo en A Coruña (+13,76%), 1.063 en Pontevedra (+11,43%), 415 en Lugo (+17,9%) e 376 en Ourense (+11,43%).

No conxunto do Estado, as matriculacións de automóbiles no mercado español situáronse en 83.223 unidades no mes de xullo, o que se traduce nunha progresión do 10,9% en comparación co mesmo mes do ano anterior.

No acumulado ata xullo, matriculáronse 538.166 unidades, o que representa un crecemento do 16,6% en comparación cos datos do mesmo período do ano anterior, segundo datos das asociacións de vendedores (Anfac), concesionarios (Faconauto) e vendedores (Ganvam).

PLAN PIVE, CLAVE

Este crecemento das entregas no que vai de ano e en xullo se explica por aspectos como o efecto dinamizador do mercado do Plan PIVE 5, e da sexta edición, que entrou recentemente en vigor.

Deste modo, as patronais de fabricantes, concesionarios e vendedores sinalan que esperan bater a marca lograda o pasado ano e alcanzar as 850.000 unidades.

Por canles, as vendas a particulares subiron un 14,3% en xullo, con 50.324 unidades. Nos sete primeiros meses, esta canle crece un 21,3%, con 274.718 unidades, concentrando máis a metade do mercado.

Paralelamente, as compras por parte de empresas de aluguer mantivéronse estables, caendo un 0,9%, ata as 12.230 unidades. Así, acumulan 138.437 unidades no que vai de ano, un 14,2% máis.

Pola súa banda, a canle de empresas rexistrou un crecemento do 10,9% durante o sétimo mes do ano, ata os 20.669 vehículos. Deste modo, no acumulado ata xullo, a canle mostra un crecemento do 10,1%, ata as 124.970 unidades.

As patronais de fabricantes, concesionarios e vendedores coinciden en destacar o Plan PIVE como "un elemento básico para a recuperación do consumo e da confianza do consumidor". Así mesmo, afirman que o consumo de automóbiles continuou contribuíndo "de xeito notable" ao incremento do consumo privado.

O director de Comunicación de Anfac, David Barrientos, sinalou que o mercado do automóbil "mantén a tendencia positiva" grazas aos Plans PIVE".

"No automóbil, albíscase cada vez máis preto esa recuperación económica. As cifras de produción, exportación e vendas, así reflícteno. Aínda que aínda queda camiño, estamos na senda correcta", asegurou.

Do seu lado, o presidente de Ganvam, Juan Antonio Sánchez Torres, sinalo que "hai que ter os pés" na terra" e recordou que aínda "hai un déficit de matriculacións, faltando dous ou tres anos para superar a barreira do millón de unidades".

O presidente de Faconauto, Jaume Roura, destacou "o bo comportamento da canle de empresas", o que considera "un signo claro de que, pouco a pouco, se está a recuperar a actividade económica".

SÓ CAEN AS MATRICULACIÓNS EN MADRID

As vendas de coches creceron en xullo en todos os segmentos a excepción dos deportivos (-2,4%) e os de gama media-alta, cun descenso do 6,9%.

Ademais, as matriculacións subiron en todas as comunidades autónomas salvo Madrid ( -2,4%), destacando especialmente a progresión do 48,4% contabilizada en Canarias, onde se comercializaron 5.761 unidades.

O 65,8% dos coches matriculados en xullo eran diésel, o 32,7% de gasolina e o 1,5% híbridos ou eléctricos. As cotas dos sete primeiros meses son similares, cun 66,6% para o diésel, un 33,2% para a gasolina e un 1,2% para híbridos e eléctricos.