España Verde seguirá apostando polo Camiño de Santiago do Norte na súa promoción

Reunión das comunidades de España Verde no Centro Botín
GOBIERNO DE CANTABRIA
Actualizado: jueves, 14 diciembre 2017 18:29

SANTANDER/SANTIAGO, 14 Dic. (EUROPA PRESS) -

España Verde seguirá apostando en 2018 polo Camiño de Santiago do Norte como produto protagonista da súa promoción internacional e elemento integrador da variedade da oferta turística que ofrecen o catro comunidades que conforman a marca (Galicia, Asturias, Cantabria e País Vasco).

Así o anunciou o conselleiro de Innovación, Industria, Turismo e Comercio do Goberno de Cantabria, Francisco Martín, durante a reunión da Comisión de Seguimento que responsables e técnicos do catro Comunidades mantiveron este xoves en Santander.

Ao encontro, que se celebrou no Centro Botín da capital cántabra, asistiron os directores xerais de Turismo de Cantabria, Eva Bartolomé; Galicia, Nava Castro, e Asturias, Julio González Zapico; a viceconselleira de Turismo e Comercio do País Vasco, Isabel Muela, e a subdirectora xeral da Mercadotecnia Exterior do Turismo de Turespaña, Ángela Castaño.

"O obxectivo é pór en valor o Camiño de Santiago polo Norte, que é menos coñecido, pero cuxo percorrido é moi ameno grazas á diversidade turística, histórica e cultural que ofrece cada unha das nosas comunidades coas súas respectivas particularidades", sinalou Martín na reunión, na que se fixo balance das accións realizadas este ano baixo a coordinación de Cantabria.

"Non hai ningunha razón para que a ruta xacobea pola costa non teña o mesmo éxito que o camiño francés e convértase, a partir de agora, na nova alternativa a explorar polos peregrinos", asegurou Martín, após lembrar que a celebración do Ano Xubilar Lebaniego e a oportunidade que ofrece o Camiño Lebaniego de unir ambas as rutas xacobeas "tamén supón un aliciente máis para converter nun gran produto o turismo de peregrinación pola costa norte e dinamizar os pobos e cidades do catro comunidades polas que discorre o camiño".

Ademais, o conselleiro lembrou que, nese percorrido por toda a costa norte, o peregrino e o viaxeiro atopará "moitas outras experiencias" e, neste sentido, reforzou a idea de que "o turismo xa aprendeu e os viaxeiros queren experiencias gastronómicas e turismo rural e niso sabemos moito na España Verde".

PROMOCIÓN EN EUROPA E ESTADOS UNIDOS

Ademais do Camiño de Santiago do Norte, España Verde deu a coñecer en varios países (Reino Unido, Alemaña, Francia, Bélxica e Estados Unidos) o produto 'Adegas e Palacios'.

Entre as accións que se levaron a cabo nestes meses inclúese a edición dunha guía do Camiño Norte de Santiago en catro idiomas (español, inglés, alemán e francés), en colaboración con Segittur, e a realización de diferentes campañas online e offline en Europa e EEUU.

Así mesmo, celebráronse varias viaxes de familiarización que permitiron a turoperadores, axentes de viaxes, xornalistas e blogueiros internacionais coñecer a ruta xacobea e outros atractivos do catro comunidades e leváronse a cabo diferentes campañas con presenza en redes sociais.

En 2018 tamén se insistirá na promoción de España Verde como destino de surf.