Ryanair deixa atrapados en Lanzarote a decenas de pasaxeiros galegos

Actualizado: jueves, 27 octubre 2016 19:09

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 27 Oct. (EUROPA PRESS) -

Decenas de pasaxeiros galegos permanecen atrapados en Lanzarote tras a cancelación este mércores do enlace que une a illa canaria con Santiago de Compostela operado por Ryanair, que os recolocou nas súas liñas regulares, o que provocará que teñan que esperar entre catro e 10 días para o seu regreso á península.

Así o confirmou, en declaracións a Europa Press un dos afectados, o alcalde da Cañiza (Pontevedra), Miguel Domínguez, o voo da cal está agora programado para o próximo mércores, día 2, unha semana máis tarde do regreso que fixara.

As escenas de tensión e indignación sucedéronse ao longo da tarde deste mércores ante as oficinas da compañía no Aeroporto de Lanzarote, onde foi preciso mesmo que comparecese a Policía para calmar os ánimos.

Miguel Domínguez, e o resto de pasaxeiros do enlace a Santiago, chegaron "con normalidade" ao aeroporto na tarde do mércores, destaca o rexedor, quen precisou que o aeródromo estaba a "operar con normalidade".

Os pasaxeiros non foron informados da cancelación do voo ata que "estaban a embarcar", momento no que a compañía os trasladou que o enlace non sairía, "sen dar máis explicacións", e lles remitiu a oficina de atención ao cliente.

LONGAS COLAS

Os afectados galegos coincidiron neste punto con outros pasaxeiros de Ryanair que sufriran a cancelación dos seus voos a Italia e a Madrid, o que provocou longas colas de espera que foron denunciadas nas redes sociais polos usuarios.

Miguel Domínguez puxo como exemplo que el mesmo permaneceu esperando a que lle desen algunha solución á súa situación dende as 16.30 horas ata pasada a media noite. O escaso persoal para atender as reclamacións causou unha manifestación improvisada ante as oficinas de Ryanair.

"É, sobre todo, unha situación de impotencia. Ninguén che explica nada, ninguén che di nada", criticou o rexedor de A Cañiza, quen tamén denunciou que a compañía só lles facilitou unha botella de auga para cada dous persoas e un ticket para un bocadillo pasadas as 23,30 horas.

A maiores, a compañía ofreceu o cambio de billete aos pasaxeiros afectados por algunha praza nas súas liñas regulares entre Lanzarote e Santiago, que só hai os domingos e mércores. Con iso, os pasaxeiros denuncian que foron recolocados para voar os días 29 de outubro, 2 de novembro e ata 6 de novembro, confirmou Miguel Domínguez.

Non obstante, a compañía trasladoulles que, inicialmente, só se fará cargo de gastos de aloxamento de primeira noite e que as restantes terán que ser adiantadas polos afectados. Aínda que os pasaxeiros prevén reclamar estas cantidades a Ryanair, tras poñer a súa queixa foilles facilitado un documento no que "trasladaban que non son responsables dos gastos provocados por cancelacións por causas meteorolóxicas".

ALTERNATIVAS "DIFÍCILES"

Miguel Domínguez recordou que para deixar Lanzarote "non hai moitas opcións" e as máis rápidas pasan por ir "en ferry" a outra illa e dende alí voar a Madrid para trasladarse despois a Galicia, un peliplo "difícil" no que, ademais, terían que adiantar o diñeiro. "Non é nada doado", sentenciou.

O rexedor de A Cañiza criticou a "falta de información" e o "abandonados que senten os pasaxeiros nesta situación" e puxo de relevancia que na tarde deste mércores houbo varios voos que si despegaron do aeroporto de Lanzarote, incluídos algúns de Ryanair.