El Port de València justifica per "màrqueting" la inversió de quasi 570.000 euros en el Gran Premi de Fòrmula 1

Pedro Martínez De La Rosa En Valencia
Foto: HRT
Actualizado: jueves, 17 abril 2014 13:02

MADRID, 17 Abr. (EUROPA PRESS) -

   L'Autoritat Portuària de València (APV) va arribar a invertir al voltant de 570.000 euros per a fer a la ciutat el Gran Premi de Fòrmula 1 i ho justifica com una "eina de màrqueting" per a donar imatge de "port líder interoceànic".

   Així ho explica el Govern al diputat valencià d'Esquerra Unida, Ricardo Sixto, en una resposta parlamentària a la qual ha tingut accés Europa Press.

   En concret, l'Autoritat Portuària de València va dedicar a la Fòrmula 1 un total de 231.288,84 euros el 2008, 138.601,02 euros en 2009, 138.481,09 euros el 2010 i 61.549,17 euros el 2011.

   Segons diu l'Executiu, "per a l'Autoritat Portuària de València el Gran Premi d'Europa de Fòrmula 1 constituïa una eina de màrqueting per a difondre i promoure entre els seus clients, usuaris, contactes comercials i societat civil, la imatge de port interoceànic líder de la Mediterrània Occidental, amb una comunitat portuària potent i dinàmica".

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià