Asturies abre conexón directa con Ámsterdam con vuelos de KLM hasta ochobre

Avión de KLM Ámsterdam–Asturias.
PACO PAREDES
Europa Press Asturias
Publicado: lunes, 30 marzo 2026 12:36

   UVIÉU, 30 Mar. (EUROPA PRESS) -

   L'aeropuertu d'Asturies inauguró esti domingu la so nueva conexón directa con Ámsterdam cola llegada del vuelu KL1557 de, la Compañía Holandesa d'Aviación KLM. L'aeronave, un Embraer 190, aterrizó a les 15.51 hores con 89 pasaxeros a bordu. El primer vuelu de regresu a Ámsterdam despegó pocu dempués con 95 pasaxeros.

   Según informó la compañía nun comunicáu unviáu a la prensa, la nueva ruta va tar disponible hasta'l 24 d'ochobre, operada con un Embraer 190 con capacidá pa 100 pasaxeros en Business y Economy Class. Mientres xunetu y agostu va haber un vuelu diariu, ente que el restu de la temporada la frecuencia va ser los sábados y domingos.

   Los horarios de la conexón son los siguientes: el vuelu d'Asturies a Ámsterdam sal a les 16.45 hores y llega a Ámsterdam a les 18.55 (hora local). El vuelu de Ámsterdam a Asturies sal a les 14.10 hores y llega a Asturies a les 16.25 (hora local).

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado