La Casa de Cultura d'Avilés acueye dende esti xueves la esposición gratuita 'La memoria de lo cotidiano'

Europa Press Asturias
Publicado: miércoles, 18 marzo 2026 12:41

   UVIÉU, 18 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La Casa de Cultura d'Avilés va acoyer dende esti xueves hasta'l 7 de setiembre la esposición 'La memoria de lo cotidiano. Obres de la Colección Pérez Simón', qu'amuesa una visión del costumismu y les tradiciones populares dende l'arte contemporaneu español.

   L'amuesa inclúi 21 obres, ente 16 cuadros y 5 escultures de 15 artistes, destacando nomes como Evaristo Valle, Nicanor Piñole y Nicolás Martínez Ortiz de Zárate. Según la comisaria de l'amuesa, la periodista y doctora n'Historia del Arte, Alicia Vallina, la esposición busca poner en diálogu'l costumismu español col asturianu d'empiezos del sieglu XX, reflexando escenes cotidianes --aldeanos, marineros, campesinos, mercaos, romeríes-- como forma de caltener la identidá cultural frente a la industrialización.

   La comisaria sorraya que 'La memoria de lo cotidiano' nun ye solo señaldá, sinón resistencia cultural y autodefinición rexonal, amosando un amiestu de tenrura y durez, memoria y cambéu. La esposición enmárcase dientro de la collaboración ente la colección del empresariu ástur-mexicanu Juan Antonio Pérez Simón y el Conceyu d'Avilés, que llevó a la ciudá otres amueses de la colección n'años anteriores, incluyendo obres de Sorolla nel 2023 y l'esposición 'Muyeres Artistes na Colección Pérez Simón' nel 2024.

   L'amuesa, gratuita, pue visitase de llunes a sábadu de 11.00 a 14.00 hores y de 17.00 a 21.00 hores, y domingos y festivos de 11.00 a 14.00 hores.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado