UVIÉU, 24 Jun. (EUROPA PRESS) -
El patronatu de la Fundación Osu d'Asturies (FOA), presidíu por Nicanor Fernández y cola vicepresidencia del conseyeru de Mediu Rural y Política Agraria, Marcelino Marcos Líndez, aprobó una serie de meyores na corralada de Proaza, destináu a la recuperación d'exemplares con dificultaes pa la so reintroducción na naturaleza, principalmente esbardos, col fin de reforzar el programa d'atención y rehabilitación de la especie nes instalaciones.
Na xunta, celebrada na see de la Casa del Osu, aprobáronse les cuentes del exerciciu 2024, que xubieron a 524.912,04 euros. El director de la FOA, José Tuñón, informó d'una medría sostenida de la participación n'actividaes medioambientales, algamando los 6.271 estudiantes.
Destacose tamién el volume de visitantes a la Casa del Osu, que recibió a 10.759 persones pa conocer la redolada y problemática d'esta especie emblemática de la fauna asturiana.
Tuñón espunxo coles mesmes les meyores llograes en programes de caltenimientu y recuperación del osu pardu cantábricu, en collaboración col Principáu d'Asturies y organizaciones non gubernamentales especializaes en biodiversidá.