UVIÉU, 12 Mar. (EUROPA PRESS) -
Les casi doce hores de negociación ente los sindicatos y la patronal Femetal nun sirvió pa desbloquiar el conflictu de les empreses de la industria auxiliar y esti xueves encaren yá la so tercer xornada de fuelga.
Según informaron dende los sindicatos, taba previsto retomar les negociaciones a les 11.00 hores d'esta mañana pa llograr cerrar un alcuerdu.
CCOO Industria d'Asturies, UXT FICA Asturies y el comité de fuelga animen a tol sector a caltener la fuelga énte la falta de respuesta per parte de la patronal a les nuestres lexítimes reivindicaciones, y a participar nes concentraciones.
Eso sí, recuerden que diches movilizaciones tener calter informativu y reivindicativu, respetando siempre l'accesu de trabayadores d'empreses ensin afectar pol conveniu de la industria auxiliar y actuando siempre con responsabilidá y dientro de la llegalidá.