Aixa-Llaüt indica que ja han aplicat "mesures correctores" als alumnes que van fer la salutació nazi

Imatge de recurs d'una aula de collegi buida.
Imatge de recurs d'una aula de collegi buida. - EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 25 junio 2019 13:24

   PALMA DE MALLORCA, 25 Jun. (EUROPA PRESS) -

   El collegi d'educació concertada Aixa-Llaüt ha indicat que ja ha aplicat "mesures correctores" als alumnes que es van fer una foto realitzant la salutació nazi al costat de dues banderes d'Espanya --entre altres inscripcions, una d'elles tenia el símbol de Vox-- para, posteriorment, publicar-la a xarxes socials.

   Segons han indicat des del centre, "és un fet allat" que "no ha sortit del centre cap als alumnes". "No és propi del centre, ningú no imparteix aquest tipus d'ideologia", han manifestat per després afegir que "est prohibit fer apologia de qualsevol ideari polític o penjar banderes de cap tipus".

   A més, han remarcat que els alumnes "han manifestat penediment no només per la repercussió meditica si no pel fet en si". "Ho qualifiquen d'error molt greu", han indicat.

   En aquest sentit, han explicat que els alumnes van fer la salutació "de manera inconscient perqu no saben, prcticament, ni qu estan fent ni qu significa".

   Des del centre han explicat també que "l'ús de mbils est totalment prohibit, encara que de vegades els colen".

   Així mateix, han explicat que ja han parlat amb els alumnes i, principalment, amb les seves famílies i "s'han aplicat mesures correctores", encara que han precisat que no les faran públiques per preservar la intimitat del menor.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado