PALMA DE MALLORCA, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -
El director de l'Agncia d'Estratgia Turística de les Illes (Aetib), Jaume Alzamora, i el president del Segment Estratgic de Turisme (SET) de Salut i Benestar, Antoni Fuster, han presentat a Madrid aquest dimecres en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) Salut la gestió Salut i Benestar com a estratgia de producte turístic.
En un comunicat ems per la Conselleria d'Innovació, Investigació i Turisme, s'ha informat que Alzamora i Fuster han ofert una ponncia per explicar com s'organitza aquest producte turístic a les Illes i s'han reunit amb el clúster de turisme de salut 'Spaincares'.
Tots dos han explicat la manera com s'organitza i es treballa el producte a través els SET de l'Aetib, "una fórmula en la qual la collaboració públic-privada és fonamental" i que té com a objectiu posicionar les Illes com una destinació capdavantera per al turisme de Salut i Benestar dins dels mercats internacionals.
Així mateix, també han explicat els objectius estratgics per a aquest producte, all que s'ha fet fins ara i les accions previstes per a l'any 2019, entre els quals es contribuir a la diversificació de l'oferta i a la desestacionalización turística.
Per segon any consecutiu, Balears est present amb un stand propi a Fitur Salut que pretén donar a conixer tota l'oferta que Balears ofereix en Salut i Benestar, així com dels establiments sanitaris privats que formen part del Segment Estratgic.
L'stand ha rebut la visita de la vicepresidenta i consellera d'Innovació, Investigació i Turisme, Bel Busquets.