Condemnat a sis mesos de presó per falsificar receptes per aconseguir medicaments pel TDAH

Multat amb 1.000 euros per agredir el seu company de pis, al que va trencar els ulleres, durant una discussió
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 24 mayo 2019 14:27

   PALMA DE MALLORCA, 24 May. (EUROPA PRESS) -

   El Jutjat penal número 4 de Palma ha condemnat a sis mesos de presó a un home per falsificar receptes mdiques per aconseguir un medicament per tractar el trastorn per dficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH). També se'l multa a pagar 900 euros.

   Segons han informat des de Collegi de Metges de Balears, l'ara condemnat falsificava receptes mdiques amb el nom d'una clínica privada de Palma. També usava el segell i la signatura del metge que figurava en elles. Per no aixecar sospites, ho comprava a diferents farmcies de Palma.

   No obstant aix, al febrer de 2017 una farmcia va alertar d'una possible falsificació i va contactar amb el metge que figurava a la recepta.

   El facultatiu va comprovar que s'estava falsificant la seva signatura i segell, i va informar al Collegi Oficial de Metges de Balears, que a través del seu gabinet jurídic es va personar com a acusació particular.

   Cal assenyalar que el model de recepta que utilitzava l'home no complia amb els requisits que exigeix el model oficial vigent en l'actualitat, més segur i més difícil de plagiar pel seu trazabilidad.

   De fet, la farmcia va poder alertar del frau a causa que la recepta falsificada no presentava un format oficial.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado