Consum va rebre el 2018 gairebé 8.800 reclamacions, 1.211 més que l'any anterior

Consum va rebre en 2018 gairebé 8.800 reclamacions, 1.211 més que l'any anterior
EUROPA PRESS
Publicado: lunes, 11 marzo 2019 10:36

   PALMA DE MALLORCA, 11 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La consellera de Salut, Patricia Gómez, ha assenyalat aquest dilluns que la Direcció general de Consum va rebre el 2018 un total de 8.757 reclamacions, 1.211 més que l'any anterior, i ha assegurat que aix es deu al fet que ara "hi ha consumidors més informats" que poden registrar les seves reclamacions "per via telemtica".

   "S'han duplicat les reclamacions per via telemtica grcies a una administració més gil amb uns professionals excellents que lluiten contra les prctiques abusives i deslleials d'algunes empreses; i grcies a consumidors informats i exigents amb el consum", ha explicat en roda de premsa.