PALMA DE MALLORCA 6 Mar. (EUROPA PRESS) -
Una delegació de l'Ajuntament de Palma, encapalada pel seu alcalde, Antoni Noguera, ha viatjat aquest dimecres a la fira turística ITB de Berlín per informar del catleg de Comer Emblemtic i de la nova estratgia de marca 'This is Palma', que pretén donar un valor afegit a l'oferta turística de Palma durant tot l'any.
Segons ha informat el Consistori en un comunicat, la jornada d'aquest dimecres s'ha centrat a comunicar als mitjans alemanys de la nova de marca 'This is Palma' i del catleg d'establiments emblemtics.
L'alcalde de Palma, Antoni Noguera, ha assenyalat que "la ITB és un dels esdeveniments més importants de la temporada, al mateix temps que el millor aparador per difondre els nous valors en els quals es basa l'estratgia turística de Palma els mesos de tardor -hivern ". A més, ha afegit "Palma ofereix l'experincia que tota persona espera portar-se del seu viatge: patrimoni, cultura, gastronomia, espais naturals ... i un comer que desprn aroma d'autenticitat".
Per la seva banda, Pedro Homar ha indicat que des de la Fundació Turisme Palma 365, "som conscients de la importncia que té el mercat alemany per a la nostra destinació. Ens dirigim sobretot el segment cosmopolita ja que és un tipus de viatger molt interessant per la seva capacitat per potenciar la temporada mitjana i baixa. Es tracta d'un visitant amb inters en el patrimoni, la cultura, les compres i la gastronomia. Per tant, per a ells, Palma és una destinació molt atractiva".
Així mateix, durant el matí la delegació del consistori palmes ha mantingut diverses reunions amb alguns dels patrons de la Fundació Palma 365, amb destacades empreses del sector i també amb mitjans de comunicació especialitzats.