PALMA DE MALLORCA, 10 Jun. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Policia Local de Palma han detingut dos turistes alemanys de 20 i 21 anys, que en la matinada del diumenge van propinar una pallissa a un gurdia de seguretat senegals del Megapark, una discoteca situada a s'Arenal.
Segons ha informat la Policia Local a Europa Press, quan els agents van arribar, alertats per la mateixa seguretat de la discoteca, la víctima no podia moure les cames i presentava sang a una orella, per la qual cosa es va cridar immediatament a una ambulncia que va traslladar al ferit a Son Espases.
Els agents han relatat que els dos turistes, que van estar retinguts abans de la seva arribada per altres membres de seguretat de la discoteca, portaven amb ells protectors bucals.
La Policia Nacional ha obert diligncies contra els dos detinguts, que s'encarrega del cas, acusats d'un delicte de lesions greus.