Estaràs diu que "no és moment d'experiments" i demana no dividir el vot el 26 de maig

26M.- Estars Diu Que "No És Moment D'Experiments" I Demana No Dividir El Vot El 26 De Maig
PP
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 24 mayo 2019 16:32

   PALMA DE MALLORCA, 24 May. (EUROPA PRESS) -

   La candidata del PP al Parlament Europeu, Rosa Estars, ha assegurat que els comicis del 26 de maig "no són moment d'experiments ni de mostrar-se feble davant el món" i ha demanat a l'electorat "votar amb el cap i no dividir el vot", segons ha informat el partit en una nota.

   "Aquesta vegada ens juguem la nostra seguretat, no és moment d'experiments, no és moment de mostrar-nos febles davant el món, sinó que és moment de demostrar que estem i som més forts que mai", ha expressat Estars. A més, ha incidit en la importncia de "no dividir el vot" ja que, segons ha sostingut, si es divideix "perd Europa".

   Així mateix, la 'popular' s'ha referit a la transcendncia dels comicis europeus. "Europa decideix l'aire que respirem, el menjar que mengem, les exportacions i importacions que fan fort als seus pasos, les oportunitats per als joves, per a tots", ha explicat.

REPTES

   En referncia al reptes en clau europea, Estars s'ha referit a la seguretat i, en concret, ha subratllat la importncia de combatre el terrorisme així com la necessitat de crear una policia europea comuna o una nova llei de ciberatacs a la propera legislatura.

   "La nostra llibertat, democrcia, justícia, pau i solidaritat est en joc i des del Partit Popular, com partit fundador d'Europa, com el partit més nombrós i pare de les decisions més importants de la histria, seguirem treballant per blindar el que tant esfor ens ha costat aconseguir", ha resolt.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado