PALMA DE MALLORCA, 28 May. (EUROPA PRESS) -
La Federació Empresarial Hotelera de Mallorca ha presentat aquest dimarts la 'Guia de Bones Prctiques en Responsabilitat Social Corporativa (RSC)', una eina per divulgar bones prctiques en les empreses del sector que, entre d'altres, inclou la implantació de compromisos en matria territorial, segons ha informat l'entitat en una nota.
"Hi ha un convenciment real, global i integral, no només de les empreses que formen part de la FEHM sinó també a nivell social i collectiu, que aquest és un camí que s'ha de recórrer, no té volta enrere i cadascun en la mesura de les seves possibilitats anir implantant i manifestant el seu compromís amb el territori i amb la societat", ha declarat la vicepresidenta executiva de la FEHM, María José Aguiló.
Sobre la guia, Aguiló ha sostingut que inclou els "primers passos" en matria de sostenibilitat "social, econmica i mediambiental" ja que l'objectiu és que empreses i grups d'inters repliquin i implementin les bones prctiques.
"En els últims anys hem vist com s'ha anat materialitzant un treball que ja es venia desenvolupant i se li ha donat forma emparat en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)", ha detallat sobre la qüestió.
Des de la FEHM han explicat que la guia sorgeix després de la jornada 'Coneix, Actua, Transforma', sobre la capacitat transformadora de la RSC en el sector hoteler de Mallorca, el propsit del qual va ser conixer prctiques en RSC, actuar en conseqüncia i transformar "per comentar un turisme sostenible i responsable" a l'Illa.
La guia s'ha editat en format tradicional i digital i s'enviar a cada establiment associat a la FEHM, a més d'estar disponible a la pgina web de la Federació.