Formentera participa en la ITB de Berlín per demostrar que l'Illa és una destinació "sostenible"

Formentera participa en la ITB de Berlín per demostrar que l'Illa és un destin
CONSELL DE FORMENTERA
Europa Press Islas Baleares
Publicado: miércoles, 6 marzo 2019 16:41

FORMENTERA 6 Mar. (EUROPA PRESS) -

El Consell de Formentera participa a la fira ITB de Berlín per mostrar que l'Illa és una destinació sostenible, segons ha anunciat la institució.

La consellera insular de Turisme, Alejandra Ferrer, ha explicat davant mitjans especialitzats les noves estratgies de sostenibilitat en les quals estan treballant, destacant així la "futura regulació d'entrada de vehicles, el Save Posidnia Project o la importncia de la protecció del mar i el paisatge".

Ferrer ha ressaltat des de Berlín que l'economia de Formentera és 100 per cent "turística", per la qual cosa cal treballar "per arribar a l'equilibri entre la protecció del territori, el benestar dels residents i la competitivitat enfront d'altres destinacions".

Així, per aconseguir-ho cal promocionar "les coses que fan única" a l'Illa, com la cultura o el patrimoni.

La consellera també ha presentat a Berlín les campanyes Descobreix Formentera al maig i octubre, al costat del calendari esportiu i cultural.

"El turisme alemany és molt important, ja que és un visitant que se sol interessar per la naturalesa i el paisatge. És molt respectuós amb el medi ambient, té una estada de llarga durada i és un turisme familiar que ve fora de la temporada alta", ha explicat Ferrer, qui ha destacat que a la ITB es promocionen les rutes verdes o rutes ornitolgiques guiades, entre altres productes.

Ferrer també ha avanat que Formentera participar aquest divendres a Lió, Frana, en una altra fira ja que el francs "és un mercat prioritari i així, s'est ampliant la promoció de l'Illa al país".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado