PALMA DE MALLORCA, 3 Abr. (EUROPA PRESS) -
La coordinadora de Projectes Europeus en l'Institut Europeu d'Estudis de Prevenció (Irefrea), Maringels Duch, ha explicat aquest dimecres la campanya que s'ha impulsat a Palma per a la prevenció del consum alcohlic en menors sota el lema 'A Palma, menors 0,0' --centrada en el 'botellot'--, i ha detallat que el projecte "no té resultats a curt termini" per que, en una primera fase, s'ha desenvolupat un estudi "del qu passa" a la ciutat mitjanant una recollida de dades i amb activitats com, per exemple, acompanyar a menors supervisats per monitors en un supermercat a comprar begudes alcohliques.
Així ho ha manifestat Duch en declaracions als mitjans abans de la primera jornada de la conferncia 'Stad in Europe' celebrada aquest dimecres i dijous en el teatre Mar i Terra en la qual intervenen uns 70 experts europeus que comparteixen les seves experincies en aquesta matria i, en aquest sentit, Duch ha concretat que en la trobada participen altres municipis com Rotterdam, Estocolm o Praga, per exemple, amb projectes centrats en locals d'oci nocturn o festivals.