El PP avisa que no tolerarà que els diners del REB "es vagi a acontentar als independentistes"

El PSIB diu que la negociació pressupostria amb Catalunya "és necessria" i que "cada Comunitat haur de reivindicar les seves necessitats"

Trobada entre el Govern i la Generalitat catalana
David Zorrakino - Europa Press
Europa Press Islas Baleares
Publicado: jueves, 10 enero 2019 16:33

PALMA DE MALLORCA, 10 Ene. (EUROPA PRESS) -

La portaveu adjunta del PP balear, Margalida Prohens, ha afirmat aquest dijous que el seu partit no tolerar "que els diners que havien de venir per al Rgim Especial de Balears, el descompte de resident o les inversions estatutries es vagin a acontentar els independentistes".

Així s'ha expressat Prohens demanada per les declaracions del socialista catal Miquel Iceta, que aquest dimecres avanava que el Govern far un anunci que suposar "un altre argument en favor de l'aprovació dels pressupostos" per part dels catalans. Sobre aquest tema, la portaveu adjunta del PSIB al Parlament, María José Camps, ha assenyalat que la negociació pressupostria amb Catalunya "és necessria" i "no és nova". "Cada comunitat haur de negociar i reivindicar les seves necessitats", ha dit.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado