Assistits cinc homes per inhalació de fum i un esquinç en un incendi d'habitatge a Ontinyent

Assistits cinc homes en un incendi d'habitatge a Ontinyent
CONSORCIO DE BOMBEROS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 25 abril 2024 11:58

   VALNCIA, 25 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Cinc homes han sigut assistits aquesta matinada en l'incendi d'habitatge a la localitat valenciana d'Ontinyent, quatre d'ells, de 29, 38, 48 i 60 anys per inhalació de fum; i un cinqu de 70 anys per un esquin en un peu, segons han informat fonts del CICU i del Consorci de Bombers.

   El foc es va iniciar cap a les tres de la matinada sembla que en un quadre elctric en un buit de l'escala d'aquest immoble de tres altures i set habitatges situat al carrer Josep Melcior Gomis d'Ontinyent, que ha generat molt fum.

   Fins al lloc, el CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, una unitat de SVB i una ambulncia convencional que van atendre a aquestes cinc persones. L'home de 48 anys va ser evacuat a l'hospital Lluís Alcanyís de Xtiva, i els altres quatre van ser traslladats a l'hospital d'Ontinyent.

   Per la seua banda, els bombers van enviar a quatre dotacions d'Ontinyent, Xtiva i Alzira, així com un sergent d'Alzira, que han extingit l'incendi i ventilat de fum. Així mateix, han rescatat de l'edifici a quatre persones, mentre que altres do persones havien eixit pel seu peu.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press