A. Pérez Meca - Europa Press - Archivo
VALNCIA, 27 May. (EUROPA PRESS) -
L'alcaldessa de Valncia, María José Catalá, ha assegurat aquest dilluns que les imatges sobre una agressió grupal per part d'un grup de joves a un xic a la zona de la Creu Coberta "posen la pell de gallina" i ha expressat la seua "disconformitat" davant d'unes actituds "incíviques" que considera que "evidentment han de tenir les seues conseqüncies". En aquesta línia, confia que hi haja detencions "prompte".
"Igual que jo he vist el vídeo i es veu clarament la identificació de les persones que sotmeten a aquest pallissa a aquest jove, ho ha vist tothom i ho ha vist la Policia", ha asseverat en declaracions als mitjans després de la presentació del dispositiu de seguretat de platges.
En aquest sentit, ha assegurat que s'est reforant la presncia policial en la zona doncs, segons ha afirmat, és "evident" que la discoteca situada al barri "origina situacions de falta de convivncia".
Així mateix, la primera edil ha incidit que existeix una interlocució "prcticament directa" amb els vens de la zona per a intentar "millorar" la situació. "Encara que és difícil que aquestes actituds incíviques paren, la qual cosa requereixen és la major de les condemnes i que, sobretot, recaiga sobre elles el pes de la llei", ha apuntat.
Referent a aix, ha assenyalat que a la Creu Coberta, igual que en altres barris de la ciutat de Valncia com Orriols, La Punta o Marítim, s'ha reforat la presncia policial. "Hem incrementat en 100 l'oferta pública d'ocupació perqu a la fi d'any hi haja 200 policies més en el cos de la policia boja", ha subratllat.
En aquesta línia, Catalá ha indicat que s'est fent "tot" el que es pot per a millorar la situació en la zona i que, des de l'Ajuntament, posen a la disposició de la Delegació de Govern "tota" la collaboració necessria perqu es produsquen les detencions "prompte".