Rober Solsona - Europa Press - Archivo
VALÈNCIA, 25 Mar. (EUROPA PRESS) -
La Comunitat Valenciana ha arrancat la setmana amb precipitacions i un descens de les temperatures màximes, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
Aquesta jornada el cel estarà nuvolós o cobert amb precipitacions que podran dipositar fang i anar acompanyades de tempestes, especialment a la mitat sud de l'autonomia.
A més, s'espera vent moderat del nord-est a la mitat sud del litoral i vent fluix de component aquest en la resta, girant a la vesprada a sud i sud-oest al litoral i a fluix de component oest en la resta.
Les temperatures mínimes no patiran canvis i les màximes baixaran, de manera notable a l'interior. Així, la ciutat d'Alacant anotarà una mínima de 12ºC i una màxima de 20; la de Castelló, de 12 i 17; i la de València, de 13 i 16ºC.