ROBER SOLSONA/EUROPA PRESS
VALÈNCIA, 24 Feb. (EUROPA PRESS) -
L'acte de la Crida, celebrat diumenge a les Torres de Serrans de València per les Falles 2025, ha deixat un total de 41 persones ferides per crisis d'ansietat, lipotímies o intoxicacions, entre altres, segons un informe facilitat per Creu Roja.
En concret, dels 41 ferits, la gran majoria és per crisi d'ansietat (16); seguits de lipotímies (10); intoxicacions (7); traumatismes (4); uns altres (3) i patologies cardíaques (1).
A més, dos persones van ser evacuades a centres hospitalaris, una d'elles per traumatisme i, l'altra, per hipertensió, han concretat les mateixes fonts.
Per a la Crida es van desplegar des de Creu Roja un total de sis mitjans de transport (una ambulància tipus C; dos tipus B; dos vehicles de transport i un vehicle de coordinació) i 35 persones (dos metges; dos infermers; 10 TES; 17 socorristes i quatre coordinadors).