Detingut a Elx per amenaçar amb un ganivet a la seua exparella davant dels seus fills menors

Archivo - Arxiu - Policia Local Elx
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 29 enero 2024 11:14

   ALACANT, 29 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Local d'Elx han detingut un home per presumptament amenaar amb un ganivet a la seua exparella, davant dels seus dos fills menors d'edat. L'arrestat suposadament li va llevar el telfon mbil a la víctima després que aquest rebera una telefonada del seu actual parella.

   Els fets van ocórrer el passat mes de desembre, quan una dotació de la Policia Local va rebre un avís per part d'una dona que afirmava que la seua exparella li havia intentat clavar un ganivet, li havia robat el mbil i després li havia tirat del domicili, segons ha indicat l'Ajuntament illicit en un comunicat.

   Els agents van acudir al lloc i van trobar a la víctima en "alt estat de nerviosisme" al portal. La dona va manifestar que es trobava a casa de la seua exparella visitant als seus fills, d'onze i sis anys, quan va rebre una telefonada del seu actual parella.

   En eixe moment, el pare dels seus fills es va posar "molt gelós i molt agressiu" i presumptament li va amenaar amb clavar-li un ganivet que portava en les mans si no li donava el telfon mbil. Seguidament, l'home li hauria propinat una espenta, llevant-li el dispositiu i tirant-la del domicili. El presumpte agressor es va quedar en la casa amb els fills, per la qual cosa la víctima temia per la integritat física dels menors.

   Després de la seua declaració, els agents van pujar al domicili i, després de cridar diverses vegades a la porta, l'home va obrir amb les mans en l'esquena. Els agents li van indicar en reiterades ocasions que mostrara les mans, per l'home es va dirigir als policies sense ensenyar-les, per la qual cosa van procedir a reduir-ho per seguretat i l'home va exercir gran resistncia.

   Els agents li van realitzar un escorcoll superficial i van trobar el mbil de la víctima en la butxaca dels pantalons. A causa de tot l'ocorregut, l'home de 40 anys va ser detingut i traslladat a dependncies policials.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press