CASTELLÓ, 3 Jun. (EUROPA PRESS) - -
La Guàrdia Civil ha detingut a un home per suposadament disparar a altres dues persones a Càlig i ferir en una cama a una d'elles, segons han informat fonts de l'institut armat.
El succés es va produir este dilluns, cap a les 17.30 hores, prop del camp de futbol de Càlig, quan un home va disparar a dos persones, la qual cosa va provocar ferides lleus en una d'elles, mentre que l'altra va resultar il·lesa.
Les diferents patrulles de la Guàrdia Civil van desplegar un operatiu de recerca i van aconseguir detenir a presumpte autor dels trets.
En l'operatiu han intervingut una patrulla de Seguretat Ciutadana, la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló, personal d'investigació, un equip de la Policia Judicial de Vinaròs i un negociador que no va arribar a intervenir.