VALNCIA, 31 Ene. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt a home acusat de sostraure joies valorades en més de 15.000 euros del domicili dels pares de la seua parella. Les perquisicions es van iniciar per part de la Brigada Local de Policia Judicial de la localitat després d'adonar-se de sospitoses vendes d'una gran quantitat de joies en diferents cases de compra-venda d'articles.
Segons ha informat la Policia, després de diverses gestions d'investigació, els agents van esbrinar que l'home que suposadament havia realitzat eixes transaccions residia en la mateixa casa que els pares de la seua parella i aprofitava aquesta circumstncia per a apoderar-se dels objectes valuosos, ja que comptava amb accés a totes les estades de la vivenda.
Els agents van poder recuperar les joies robades, el valor de les quals superava els 15.000 euros, que van ser reconegudes i entregades a la seua legítima propietria, la mare de la parella del presumpte autor. L'home, de 43 anys i nacionalitat espanyola, va ser detingut per un delicte de furt, i ha passat a la disposició de l'autoritat judicial.