Educació licita el projecte del nou CEIP Príncep Don Joan Manuel de Villena per un milió d'euros

Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 17 abril 2026 17:33

   ALACANT, 17 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats ha licitat per 977.576,3 euros el contracte per a la redacció del projecte del nou CEIP Príncep Don Joan Manuel de Villena, que inclou tant el bàsic i ambiental com el d'execució, així com la direcció d'obra i la d'instal·lacions, a més de la coordinació de seguretat i salut.

   El director general d'Infraestructures Educatives, José María Larena, ha assegurat que amb esta actuació "es dona resposta a una reivindicació històrica de la comunitat educativa" d'aquest municipi i que permetrà dotar a la localitat d'unes "infraestructures modernes, segures i concordes als estàndards actuals, després del tancament de l'antic centre per deficiències estructurals".

   Segons ha indicat la Generalitat en un comunicat, el nou centre permetrà agrupar en unes mateixes instal·lacions a l'alumnat que actualment cursa els seus estudis en el CEIP Príncep Don Joan Manuel i en el col·legi La Celada.

   En l'actualitat, els estudiants reben classe en mòduls provisionals a causa del tancament de l'antic centre Príncep Don Joan Manuel, motivat per problemes estructurals.

   El projecte contempla un centre amb capacitat per a 729 alumnes distribuïts en 30 unitats educatives, de les quals tres seran d'infantil de primer cicle, nou d'infantil de segon cicle i 18 de Primària. Així mateix, disposarà de dotacions comunes com a gimnàs, menjador, aules d'informàtica, aula de música, tallers i espais polivalents adaptats a les necessitats educatives actuals.

   La Conselleria ha explicat que treballa amb la previsió que les obres puguen iniciar-se el 2028, una vegada finalitzada la tramitació del projecte, i confia que el nou col·legi estiga operatiu a la fi del 2029.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press