Íñigo Pérez: "Ni Liverpool ni Villarreal van a intentar amagar les seues identitats, hi haurà poques sorpreses"

Iñigo Pérez durant un partit del Villarreal CF
Ivan Terron / AFP7 / Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 20 octubre 2026 12:35

    MADRID, 20 Oct. (EUROPA PRESS) -

   L'entrenador del Villarreal CF, Íñigo Pérez, va recalcar que per al club castellonenc "és un motiu d'orgull" tornar a mesurar-se este dimarts en la Lliga de Campions amb un rival com el Liverpool FC anglés, que entrena el seu amic Andoni Iraola i amb el qual augura "poques sorpreses" en els respectius plantejaments i que cap dels dos "va a amagar".

   "Al marge de tota l'emotivitat personal que desprèn la trobada amb Andoni, crec que cal enfocar-ho des del punt de vista que és un motiu d'orgull per al club tornar a repetir contra este equip en este estadi i en Champions. Crec que és la manera d'enfocar-ho, sense por, amb valentia", va expressar este dilluns Íñigo Pérez en roda de premsa.

   Del seu retrobament amb Andoni Iraola, del que va ser assistent durant diversos anys, va recordar que els dos són "bastant parescuts" en clau personal. "Hem crescut en una zona del país que es caracteritza per ser bastant introvertits. Porte des que va eixir el sorteig sense parlar amb ell i ens saludarem tímidament. Després del partit, segurament el que no estiga molt content, igual fuja", va assenyalar amb un somriure.

   "És la nostra forma de ser. Hem parlat fins al sorteig moltes vegades i tenim una relació fantàstica, però crec que els dos sabem quin és el camí correcte d'enfocar este partit", va afegir el tècnic navarrés, que no amaga que Iraola li "coneix molt", però que ell "també" al d'Usurbil.

   El tècnic del Villarreal CF no oblida que en l'actualitat els entrenadors tenen "tota la informació i totes les dades possibles" i que per això no creu que "hi haja molta sorpresa". "Crec que en estos tipus d'escenaris, com Dortmund que potser siga el més similar quant a l'atmosfera i la forma de jugar del rival, cal acceptar que ells van a eixir a per nosaltres, que no van a parar de pressionar i que pot ser des del minut un fins al final", va advertir.

   "Cal acceptar les virtuts del rival, sabent que tu has de trobar les teues i vèncer, però crec que el primer pas és acceptar que haurà rugits, que es posaran a córrer, que et generaran ocasions i a partir d'ací això generar un poc de tranquil·litat dins de tot este caos", va afegir sobre este tema.

   Amb tot, el seu equip no variarà molt la seua filosofia malgrat el coneixement que puga tindre el rival. "És que si canvies el pas, potser tu mateix t'ensopegues. Crec que està en una barreja les dos, però repetisc que demà hi haurà poques sorpreses quant al que puga proposar-li i ell a mi. Les identitats de cadascun estan sobre la taula, cap entrenador va a intentar amagar-les i amb elles haurem d'intentar guanyar", va apuntar.

   Finalment, Pérez espera que puguen tindre l'encert ofensiu que'ls està faltant malgrat generar molt. "Intentarem amb il·lusió tornar a generar esta expectativa de gol i tant de bo tenir encert. Crec que per a tindre una expectativa de gol alta l'important és el previ i en això ens hem de centrar", va sentenciar.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press