Un jove de 23 anys mor en un accident de trànsit en la N-332 a Pedreguer

Archivo - Arxiu - Ambulància del Servici d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), en una imatge d'arxiu
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 13 octubre 2025 17:21

   ALACANT, 13 Oct. (EUROPA PRESS) -

   Un jove de 23 anys ha mort en un accident de trànsit ocorregut en la carretera N-332 al seu pas pel municipi alacantí de Pedreguer en la matinada del dissabte al diumenge. A més, altres dos persones de 28 i 35 anys han sigut assistides per crisis d'ansietat i politraumatisme, segons han informat fonts sanitàries.

   El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) va rebre l'avís del sinistre sobre les 04.00 hores i va mobilitzar una unitat del Servici d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

   Així mateix, segons l'organisme sanitari, els altres dos atesos després d'este accident van ser traslladats en sengles ambulàncies a l'Hospital de Dénia.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià