L'incendi de Cabanes evoluciona favorablement i s'incorpora un mitjà aeri

Més de 50 efectius de bombers han treballat aquesta nit en l'extinció de l'incendi forestal a Cabanes
CONSORCIO DE BOMBEROS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 25 abril 2024 10:12

   CASTELLÓ, 25 Abr. (EUROPA PRESS) -

   L'incendi forestal declarat ahir a la localitat de Cabanes evoluciona favorablement i a primera hora del matí s'ha incorporat als treballs d'extinció un mitj aeri, segons ha informat el Centre de Coordinació d'Emergncies i el Consorci de Bombers.

   Així, aquest dijous s'incorporaran a l'operatiu d'extinció, a més del mitj aeri, quatre autobombes, cinc unitats de bombers forestals de la Generalitat, una d'elles helitransportada, quatre dotacions del Consorci de Bombers de Castelló, i un coordinador capats.

   Aquesta nit més de 50 efectius del Consorci de Bombers i bombers forestals de la Generalitat han treballat en els diferents sectors d'incendi.

   El foc es va declarar a primera hora de la vesprada del dimecres i, malgrat que no ha afectat cap habitatge ni ha motivat l'evacuació de cap veí, va obligar al Centre de Coordinació d'Emergncies (CCE) a establir la situació 1 del Pla Especial d'Incendis Forestals (PEIF).

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press