RAFA PASTOR GUTIÉRREZ / UA - Archivo
VALNCIA, 10 Sep. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha lamentat que la rectora de la Universitat d'Alacant (UA), Amparo Navarro, "seguisca sense voler asseure's en la taula" per a abordar possibles millores de les "possibilitats" dels seus alumnes, especialment els de la titulació de Medicina. "Ser responsabilitat de l'autonomia universitria de la rectora", ha afirmat.
En qualsevol cas, durant la seua intervenció en un esmorzar informatiu de Fórum Europa Tribuna Mediterrnia este dimarts a Valncia, ha apuntat que "resolga el que resolga" la justícia en el procés judicial entre la UMH i la UA sobre la impartició del grau de Medicina en esta última institució, procés del que es va aplanar la Generalitat, els alumnes "tindran assignatura i titulació" de Medicina en la UA.
No obstant aix, ha apuntat que la millora de les "oportunitats" dels estudiants i la possibilitat que estos puguen realitzar prctiques en "tot un campus provincial" conjunt amb la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) ser "responsabilitat" de la rectora. "Depn de com la UA vulga tractar als seus alumnes", ha indicat.
El president ja va assegurar este dilluns que la UA --que celebra este dimarts un consell extraordinari de govern per a tractar este tema-- impartir Medicina, va afirmar que els 172 estudiants d'este grau poden tenir "seguretat garantida" i va tornar a reiterar la seua proposta de campus interuniversitari sanitari a la província, en el qual participaria també la UMH.