Milers d'aficionats i focs artificials celebren la victòria de la selecció en la plaça de l'Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la victòria de la selecció amb milers d'aficionats i focs artificials
AYUNTAMIENTO DE VALÈNCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 20 julio 2026 10:10

   VALÈNCIA, 20 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Prop de 30.00 aficionats han seguit des de la plaça de l'Ajuntament de València la final del Mundial de futbol que ha donat la victòria a la selecció espanyola masculina, en una vetlada que va acabar en festa i focs artificials.

   Càntics, salts, banderes i pólvora van omplir el cor de la ciutat en un ambient festiu i multitudinari en el qual la plaça, on s'havia instal·lat una pantalla gegant, es va tenyir de roig. Per a celebrar el segon estrella d'Espanya, es va disparar un espectacle pirotècnic des del terrat de l'Ajuntament.

    Després d'acabar el partit i confirmar-se el triomf d'Espanya, milers de persones van eixir als carrers i van portar l'alegria a un entorn que s'havia preparat per a l'ocasió, ja que la façana municipal, la Porta de la Mar i les principals fonts ornamentals de la ciutat estaven il·luminades amb els colors de la bandera espanyola.

    Entre les persones que van gaudir del partit des de la plaça es trobaven membres de l'equip de govern de l'Ajuntament i l'alcaldessa de València, María José Catalá, que en un missatge en xarxes socials ha celebrat que "la segona 'superestrella' és nostra" i ha elogiat el "ball inoblidable" de la selecció "per a conquistar el Mundial tocant el cel de Nova York". "València, capital de la pólvora, ho celebra en una nova data que queda gravada per sempre", ha assenyalat en X.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press