CASTELLÓ, 5 Jul. (EUROPA PRESS) - -
Un home de 35 anys ha mort este dijous ofegat en una piscina d'una urbanització de l'Alcora, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgncies (CICU).
Sobre les 21.30 hores d'ahir es va alertar al CICU que havien tret de l'aigua a un home en una piscina d'una urbanització de l'Alcora. El CICU va mobilitzar una unitat de SVB i una unitat del SAMU.
L'equip sanitari de suport vital bsic va realitzar a l'home la reanimació cardiopulmomar bsica. A la seua arribada, l'equip mdic del SAMU va continuar amb la reanimació cardiopulmonar avanada i altres tcniques de suport vital avanat, per no va haver-hi resposta i van confirmar la seua defunció. L'autpsia revelar les causes de l'ofegament.