Morant acusa a Mazón de desistiment de funcions després de saber-se que va arribar al Cecopi a 20.28: "No suportem més"

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, i secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, durant el 15º Congrés del PSPV, al Palau de Congressos de València, a 31 de gener del 2025, a València, Comunitat Valenciana (Espanya).
Eduardo Manzana - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 26 febrero 2025 11:17

   MADRID, 26 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha acusat este dimecres al president de la Generalitat valenciana, Carlos Mazón, d'un "absolut" desistiment de funcions, després de conèixer-se que el dia de la dana va arribar al Cecopi a les 20.28 hores, després d'enviar-se l'alerta a la població.

   "El que es va fer és un absolut desistiment de funcions, la qual cosa es va fer va ser actuar amb absoluta irresponsabilitat i el pitjor de tot és que el senyor Mazón diu que no tenia per què haver estat (...) Ja no suportem més mentides", ha sentenciat en una entrevista en 'TVE', recollida per Europa Press.

   En este sentit, ha assegurat que Mazón "sempre s'ha posat ell per davant" i que "ha volgut ser la víctima de la dana". Per a la dirigent socialista, el president "hauria d'haver dimitit ja el primer dia" i ha afirmat que com a conseqüència de no haver-ho fet, "els valencians no li suporten i ell ho sap".

   "Em pose en la pell dels familiars de les persones mortes que estan desesperades, que segurament han passat per la pitjor tragèdia de les seues vides i que no suporten ja més mentides del màxim responsable d'esta tragèdia que és el senyor Mazón i el seu consell", ha declarat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press