MADRID 27 Abr. (EUROPA PRESS) -
La petició en la plataforma Change.org que sol·licita la inhabilitació dels magistrats encarregats de dictar la sentència que condemna a nou anys de presó per abús sexual continuat els cinc membres de 'La Manada', i els absol del d'agressió sexual, acumula ja 1.017.946 firmes de suport.
El requeriment, llançat poc després que es donara a conéixer la decisió de l'Audiència de Navarra sobre les 13.00 hores d'aquest dijous, supera ja el milió de firmes, encara que la petició segueix oberta.
El text publicat en la plataforma amb el títol 'Inhabilitació dels magistrats encarregats de dictar sentència en el juí de 'La Manada' argumenta la sol·licitud d'inhabilitació dels magistrats del tribunal perquè "entén que no va existir violència i intimidació en aquest cas".
"En un país en el qual tenim un problema de violència masclista tan greu, no podem permetre'ns jutges i magistrats que consideren que perquè existisca agressió sexual no n'hi ha prou que cinc homes agredisquen una jove indefensa i en estat d'embriaguesa a la qual, posteriorment van abandonar i van robar el telèfon perquè no poguera ser auxiliada", sosté.