Traslladada a l'hospital per desorientació l'anciana que havia desaparegut al Genovés

Archivo - Arxiu - Una ambulància de SVB en imatge d'arxiu
CICU - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: jueves, 23 mayo 2024 10:43

   VALÈNCIA, 23 May. (EUROPA PRESS) -

   L'anciana de 89 anys que havia desaparegut a la localitat valenciana del Genovés va ser traslladada a l'Hospital de Xàtiva en presentar desorientació quan va ser localitzada en la vesprada d'ahir, segons ha informat el CICU.

   Una unitat de bombers forestals de la Generalitat va trobar en la vesprada d'ahir a la dona que havia desaparegut a la localitat valenciana del Genovés i els mitjans sanitaris es van fer càrrec d'ella. Posteriorment, una ambulància de suport vital bàsic (SVB) la va traslladar a l'hospital en presentar desorientació.

    Bombers, Policia Local i Guàrdia Civil s'havien mobilitzat aquest dimecres a la vesprada en la recerca de la dona en la partida de Mortelaret, a sol·licitud de la Policia Local a primera hora de la vesprada.

   Així, s'havia desplegat una unitat de bombers forestals autonòmics, una autobomba i una patrulla de la Guàrdia Civil. Per part del Consorci, s'ha mobilitzat un sergent de bombers d'Alzira, dues brigades forestals BRIFO del consorci i una unitat de bombers forestals de la Generalitat, així com un grup de rescat en altura (GERA) i un helicòpter de V-990 del Consorci, encara que finalment l'helicòpter i el grup de rescat no van ser necessaris, ja que es va localitzar a la dona abans de la seua arribada.

   La unitat de bombers forestals de la Generalitat va trobar a la dona en una zona rural, a menys d'un quilòmetre aproximadament del lloc on li l'havia vist per última vegada.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press