El tren rápido del Eje Atlántico que se pone en servicio este sábado
EUROPA PRESS
Actualizado: sábado, 18 abril 2015 20:46

Alertan de humedades e falta de salubridade na estación de Urzaiz e de perigos para pasaxeiros da plataforma de Arcade ao pasar trens 180 qms/h

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 18 Abr. (EUROPA PRESS) -

O comité de empresa de ADIF de Pontevedra e o sindicato CGT denunciaron diversas "deficiencias" na posta en marcha dos trens rápidos do Eixe Atlántico que entraron en funcionamento este sábado entre A Coruña e Vigo.

De tal forma, os traballadores de ADIF Pontevedra alertan de "perigos potenciais" nas plataformas da estación de Arcade ao permitir a circulación de trens directos a 180 quilómetros por hora, o que pode carrexar problemas para "a integridade dos viaxeiros que se atopen nese momento" no lugar.

Ademais, estes traballadores critican que a estación de Urzaiz, en Vigo, "nace con graves deficiencias estruturais en humedades, así como mesmo de salubridade". Así, tras unha inversión "faraónica", aos empregados "obrigaráselles a situarse a pé da chamada plataforma técnica, a cal non foi rematado nas mesmas condicións que o resto da estación,", onde hai "sucidade, humidade e buratos".

A isto únese que a estación de Redondela para a alta velocidade "non ten asignación de persoal", polo que deixa os pasaxeiros "abandonados á súa sorte".

Así as cousas, o comité de empresa de ADIF Pontevedra censura que a "celeridade" para poñer en marcha o servizo "obedece unicamente a motivos electorais" que provocou "unha serie de problemas" cos traballadores e usuarios "terán que convivir de agora en diante".

FALTA DE CONEXIÓNS NOCTURNAS EN VIGO

Pola súa banda, a CGT tamén apuntou que se detectaron "importante deficiencias no gabinete de circulación de Vigo-Urzaiz onde teñen que facer as funcións de control das circulacións o persoal de ADIF", así como na plataforma técnica.

Unha das cuestións sobre as que chamou a atención a CGT é a que Vigo queda sen conexión nocturna" con Redondela, Arcade, Pontevedra, Vilagarcía e Santiago, xa que Renfe eliminou o tren das 22,30 horas que circulaba ata Santiago, o cal era usado por unha media de 50 viaxeiros. E é que o último tren con destino Santiago sae ás 21,30 horas.

Tamén avisa de que o vehículo ferroviario 121 "non ten piso baixo en ningún dos seus vagóns, polo que dificulta o acceso a anciáns, embarazadas,", así como ao resto de persoas con minusvalideces ou dificultades de desprazamento. A este respecto, censura que se reduciu o persoal permanente Atendo en estacións, o que vai crear dificultades aos viaxeiros.

Entre outras cuestións, recrimina que non haxa un servizo de autobuses permanente entre as estacións de Urzaiz e Guixar, en Vigo, cando hai quen vai nun tren de ida nunha terminal e de volta en outra; ou que non haxa un bono mensual para aqueles que usen os aparcamentos do Eixe Atlántico de forma habitual.