UVIÉU, 26 May. (EUROPA PRESS) -
La organización Asturies Ganadera anunció esti domingu la desconvocatoria de la concentración que tenía prevista pa güei, 26 de mayu, na Feria de Corao (Cangues d'Onís). El colectivu denuncia que la Delegación del Gobiernu n'Asturies obligólos a treslladar la so protesta a un allugamientu lexos de la cortil ferial, lo que consideren una forma de "invisibilización".
Dende la organización aseguren que lleven "unos quince años" realizando esti tipu de concentraciones nes feries de Corao "pa facer una valoración sobro la situación del campu n'Asturies". Nun comunicáu, señalen que durante los primeros años de movilización nun tuvieron "oxeciones" per parte de la Delegación del Gobiernu, y apunten directamente a un cambéu de criteriu cola llegada de Delia Losa al cargu.
"Con Delia Losa la cosa camudó radicalmente, y recurrentemente se nos avasalla prohibiendo l'actu como lu tenemos diseñáu", afirmaron. Nesti sentíu, aseguren que l'actual delegada del Gobiernu, Adriana Lastra, caltien esta llínea d'actuación. "Per segunda vegada nun añu vuelve facer de menos intentando invisibilizar la nuesa protesta", denuncien, añediendo que "esta actitú raspia la prevaricación".
Asturies Ganadera aportuna en que nun esiste xustificación llegal pal cambéu del allugamientu de la so protesta. "La Llei que dexa a les autoridaes prohibir o camudar de llugar o fecha una manifestación diz que tien que tar xustificáu con criterios d'esperiencia que con toa certidume vaiga haber desorde", citen, unviándose a la sentencia del Tribunal Constitucional 66/1995. "En toos estos años, enxamás hubo un solu incidente que xustifique siquier un barruntu", afirmen.
Amás, critiquen a Adriana Lastra polos sos allugamientos en relación col llobu ibéricu. "Votó dos vegaes midíes favorables a la inclusión del llobu nel Lespre, una verdadera puntilla a la ganadería estensiva tradicional", aseguren.
Finalmente, la organización comunicó que, al nun aceptar "el cambéu d'allugamientu", decidieron desconvocar la protesta "por paecenos indignu vencer a esta inxusta imposición". Nel mesmu comunicáu, esixen la dimisión de la delegada del Gobiernu.