Jorge Peteiro - Europa Press - Archivo
XIXÓN, 23 May. (EUROPA PRESS) -
La Sección Sindical de CSI del Comité d'Empresa de Duro Felguera, S.A. alvirtió esti xueves del "grave riesgu" de perda d'enfotu per parte de los pocos clientes que tovía creen na capacidá de Duro Felguera pa executar los sos proyectos.
Asina lo indicaron, al traviés d'un comunicáu, un día dempués de conocese que nin la SEPI va capitalizar la delda nin los socios mayoritarios van apurrir más dineru.
Por esti motivu, señalaron que, d'empezar a fallar los clientes, la compañía podría quedar ensin ingresos suficientes pa encarar el pagu de nómines y otros compromisos básicos, emponiendo directamente a un Concursu d'Acreedores, Un desenllaz que, al so xuiciu, "dellos actores taríen favoreciendo por inacción".
Destacaron, al tiempu, que la plantiya caltuvo'l so compromisu colos clientes y col futuru de la empresa, col enfotu de que les negociaciones ente los principales accionistas -Grupu Prodi Llixu-Engil- y la SEPI, como organismu públicu que concedió un préstamu estratéxicu, remataren nuna solución de viabilidá que garantizara la continuidá de l'actividá industrial y el caltenimientu del empléu.
Llamaron l'atención, tamién, sobro qu'a pesar d'ello, sigue axustándose, "ensin plazos nin compromisos firmes". "Esta situación de bloquéu ya indefinición, lejos de dar osíxenu a la empresa, ta afogándola poco a poco", consideraron sobro la multinacional.
Énte esto, dexaron claro que la plantiya de Duro Felguera nun ye responsable d'esta situación, "pero va ser la principal víctima si nun s'actúa con urxencia", sollertaron.
Por ello, esixeron "tresparencia y claridá inmediata" sobro les intenciones reales de SEPI y de los accionistes, según un plan de viabilidá "claru y con respaldu financieru", que se concrete nes próximes selmanes.
Amás, piden que les instituciones públiques nun dexen la desapaición d'una "empresa estratéxica" pal texíu industrial asturianu y español, con más de 165 años d'hestoria. "Duro Felguera tien futuru, pero precisa compromisu, inversión y voluntá política y empresarial real", sostuvieron.