La farmacéutica Medichen va instalar nel Parque Tecnolóxicu una planta de fabricación de productos inyectables

Los responsables de Medichen con el consejero de Industria, Enrique Fernández, y la responsable del Idepa, Eva Pando.
EUROPA PRESS.
Europa Press Asturias
Publicado: miércoles, 29 marzo 2023 13:26


UVIÉU, 29 Mar. (EUROPA PRESS) -

La farmacéutica catalana Medichen va instalar nel Parque Tecnolóxicu d'Asturies, en Llanera, una planta de fabricación de productos inyectables, pa lo que va invertir unos 15 millones d'euros y va crear unos 30 empleos.

Va ser la cuarta planta de la compañía n'Europa, que nestos momentos cuenta con dos fábriques en Malta y una en Girona y que ye una multinacional líder na fabricación del antisépticu y desinfestante clorhexidrina.

El conseyeru d'Industria, Empléu y Promoción Económica, Enrique Fernández, participó na presentación del proyectu xuntu cola directora xeneral del Idepa, Eva Pando, y la representante del conseyu d'alministración de Corporación Medichem, Elisabeth Stampa.

La empresa va tar nel Parque Tecnolóxicu de Llanera, nel edificiu qu'ocupaba Tecsolpar. La planta va reacondicionase y va sometese a los procesos de certificación de les autoridaes sanitaries europees y internacionales, p'adaptar la producción a los estándares del sector farmacéuticu.

La compañía espera tener operatives les instalaciones en 2024 y la so implantación n'Asturies enmárcase dientro de la Estratexa d'Atracción d'Inversiones impulsada pola Conseyería d'Industria cola coordinación del Idepa y la collaboración de les Cámares de Comerciu, la FADE y les asociaciones Compromiso Asturias XXI y Asturias Power.

Trátase del proyectu númberu 13 que vieno a la rexón gracies a esta Estratexa, que nel so conxuntu suma cerca de 225 millones d'euros con una estimación de 867 puestos de trabayu.

Contenido patrocinado